15 sekund – tyle czasu potrzebujesz, by zaparkować auto na parkingu, wysiąść z niego, dojść do drzwi i przekroczyć próg budynku firmy. Nie wypowiedziałeś jeszcze ani słowa, a już zdążyłeś zrobić pierwsze wrażenie na swoim kliencie. Miej nad tym kontrolę, wybierając właściwe auto z wypożyczalni samochodów.

Jak Twój samochód wpływa na klientów?

Jesteś przedsiębiorcą i doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak silnie Twój wygląd i to, co Cię otacza wpływa na relacje z kontrahentami, inwestorami, klientami czy potencjalnymi partnerami biznesowymi. Dbasz o stosowny ubiór i odpowiednią postawę, ale czy równą uwagę przykładasz do auta, który również jest wizerunkiem Twoim i Twojej firmy?

Przyjeżdżając na pierwsze spotkanie ukochanym, starym golfem, przedstawiasz siebie prywatnie, nie służbowo – co nie jest stosowne w nawiązywaniu kontaktów biznesowych. Auto, jakim jeździsz do klientów, mówi o tym, kim jesteś i jaka jest kondycja Twojej firmy. To prawdziwy nośnik informacji, który mówi więcej niż wypowiedziane słowa podczas negocjacji. Jest to bardzo ważny element komunikacji, w który należy zainwestować, by osiągnąć sukces w biznesie.

Nie rezygnuj z szans stworzenia pierwszego dobrego wrażenia tylko dlatego, że jesteś właścicielem firmy, która dopiero wkracza na rynek. Skorzystaj ze sprawdzonych metod – udaj się do wypożyczalni aut i wybierz najlepszy samochód, który stanie się wizytówką Twojej firmy.

Co zyskasz, wynajmując odpowiednie auta dla swoich pracowników?

Kiedy firma liczy kilka osób pełniących rolę przedstawiciela handlowego, skorzystaj z usług wypożyczalni samochodów.

Decydując się na wynajem samochodów, uspójniasz komunikację między firmą a klientami. Wówczas każdy z samochodów, jakimi jeżdżą Twoi pracownicy, staje się środkiem przekazu informacji o profesjonalnej, godnej zaufania firmie. Plusem wynajmu jest również możliwość wyboru określonych marek i modeli, co może okazać się bardzo pomocne podczas wizyty u ważnych, kluczowych klientów. Miej na uwadze jaką markę, model i kolor wybierasz. Wszystkie, nawet najdrobniejsze elementy wizualne samochodów to składowe prestiżu, który budujesz.

Kiedy wynająć auto luksusowe?

Chcesz zrobić naprawdę dobre wrażenie na kliencie lub inwestorze, który może być kluczowy w rozwoju Twojej firmy? Nie możesz sobie pozwolić na wizerunkowe błędy.

Co więcej – musisz pokazać, że firma bardzo dobrze prosperuje i nawiązanie współpracy to inwestycja, która będzie procentować latami. Wiesz, że Twój produkt jest dobry, ale musisz wyposażyć się w parę gadżetów, które podkręcą Twój wizerunek. Jednym z nich jest bez wątpienia ekskluzywne auto. Wjeżdżając nim na posesję firmy swojego przyszłego partnera biznesowego, od razu wpływasz na kształt jego oceny o Tobie jako o przedstawicielu firmy. Stajesz się równym, pewnym siebie człowiekiem sukcesu, z którym warto robić interesy. Twoja pewność siebie jeszcze bardziej wzrośnie, co z całą pewnością zauważy Twój klient. Nie musisz być w posiadaniu drogiego auta, żeby reprezentować nim swoją firmę. Wystarczy udać się do wypożyczalni, dokonać wynajmu auta luksusowego, podpisać umowę na wynajem krótkoterminowy i wyruszyć na spotkanie.

Dodatek w postaci ekskluzywnego auta to furtka do partnerskich relacji. Nie dość, że wizerunkowo wzniesiesz się na równy poziom statusu materialnego, to również masz szansę na niezobowiązującą wymianę zdań na temat motoryzacji, co zdecydowanie zmniejszy dystans i korzystnie wpłynie na stworzenie wieloletnich, popartych wieloma sukcesami relacji.

Trudy i starania związane z budowaniem profesjonalnego wizerunku skutkują wtedy, gdy odnosisz mniejsze i większe sukcesy. A nic tak nie wpływa na nie jak relacje, które tworzysz z partnerami biznesowymi. Chcąc zwiększyć swoje szanse w kontaktach biznesowych, zadbaj o kompleksowy wizerunek i staraj się wybierać z wypożyczalni samochodów takie auta, które będą odzwierciedleniem jakości, jaką sprzedajesz.

Jak poprawić wizerunek w kontaktach biznesowych? Wynajem aut dla firm
5 (100%) 1 vote

TOP
ZAREZERWUJ